6. seminář - Práce s více vlákny v knihovně Swing

TEACHINGJJ2

Materiály k semináři

Úkoly

Můžete si zvolit, který z úkolů budete řešit.

Standardní zádání

S využitím knihovny Swing naprogramujte aplikaci, která bude demonstrovat (libovolný vhodný) třídící algoritmus a to následovně:

  • Tříděné hodnoty budou zobrazeny jako body v rovině, viz .
  • Aplikace bude mít 3 tlačítka: (1) shuffle, (2) pause, (3) resume , které (1) zamíchají hodnoty, (2) pozastaví výpočet, (3) rozběhne pozastavený výpočet.
  • Samotné třídění bude realizovano samostatným vláknem.
  • Aplikace musí adekvátně reagovat na stisk tlačítek i v průběhu výpočtu.

Alternativní zádání

Implentujte klasickou hru "had", viz zde nebo zde s tím, že logika hry bude běžet v samostatném vlákně.

Vyřešené úkoly budou zkontrolovány na semináří.